onsdag 6 april 2011

Välkommen till oss :)

Hejhej :)

Det här är en nystartad blogg där jag kommer skriva om mina Norwichterrier, dvs 4 eller ja en är mammas men hon får vara med här ändå :) med dom här håller vi på med hundutställningar och även avel, det är den äldsta av dom som är mamma till dom yngre av dom. och det är även den äldsta som ska få börja med agility så fort snön har försvunnit.

Mika är den äldsta som också är mamma. hon fyllde alldeles precis 5 år och är även en mycket bortskämd liten hund :P blir lätt så då det var den första hunden jag köpte :)

Lilla My är dotter till Mika och är 2 år nu. En liten hund som har jäkligt mycket spring i bena :P Hon och sin bror är väldigt lik varann båda är lika gosiga och ska helst ligga i knä framför tv :P riktigt mysit

Mingo är son till Mika och är också 2 år så han och Lilla My är kullsyskon. Han är det inte lika mycket spring i, bara när han själv tycker att nu vill jag springa typ. han är praktiskt taget som en liten gubbe, får han inte som han vill så blir han skit sur och han skäms inte för att visa de, han sätter sig med ryggen emot och kollar snett över ryggen på en med vitögonen. blir man inte kompis med han då då kan man egentligen räkna med att han kommer vara skit sur hela kvällen :P rolig hund det där

Mimmi är också dotter till Mika men hon är bara 9 veckor vid det här laget. Så det är den lilla minstingen, men oj vilket krut de ä i henne och hon kan bli bra förjäkla förbannad om det är något som inte är rätt :P

jaa de va väll en kort presentation om dom, ska lägga in bilder också men då måste jag sitta vid den andra datorn och de hade jag inte tänkt och göra just nu :P men imorn kanske de kommer lite bilder får la se :P


over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar