lördag 16 april 2011

Kommer ihåg när jag hämtade Mika!

Kommer ihåg dagen då jag skulle hämta Mika för första gången, jag var så spänd  och upprymd så jag kunde knappt sova på natten mot den 6 juni har jag för mej att de och jag var bara 13 år gammal inte ens det jag skulle till och fylla(det är inte många som har köpt en helt egen hund vid 13 års ålder ;)), tror det faktiskt var på national dagen :)
det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, ojojoj vad trygg jag kände mej med henne och henne med mej, jag tror vi sov hela bilresan hem därbak i baksätet.
så därför kan jag faktiskt förstå mina valpköpare med att några av dom som inte kunde sova på natten innan för att dom var så uppspelta och kanske var lite orolig på hur det skulle gå :) men samtidigt så känner man ett lugn och sin allra första egna hund det blir alltid lite speciellt, det är inte riktigt som kanske andra hunden nog för att det också är väldigt spännande men där är och kommer alltid vara något extra med första hunden :) och tiden går väldigt fort när man har roligt så passa på att ta vara på stunderna :)

pappa, jag och mika då vi skulle hämta henne, uscha vad hon har vuxit och vad tiden går snabbt :)


ett litet konstigt inlägg kanske men ändå bättre än inget ju :)

2 kommentarer:

  1. OJ vad du har vuxit får jag lägga till då :) tänk att min plutts mamma varit så liten !

    SvaraRadera
  2. Kul att du la in bilden, jag kommer ihåg hur glad du var när ni var här och hämtade henne, det kom några tårar när ni hade åkt för hon var så speciell, Tjorven som blev Mika! Fast Fröken var nog glad att hon fick bli nummer ett när alla valpar åkt till sina nya hem. Jag ser fram emot att läsa denna blogg som DU säkert kommer att uppdatera ofta, med bilder!

    Kram från mig och Fräcka Fröken!
    Lena

    SvaraRadera