onsdag 27 april 2011

ojojoj jobbiga dagar det här!

ojojoj det är jobbit med påsk och grejer :P eftersom det var halvdag i torsdags så valde familjen att sjösätta båten för att åka till stugan, vilket alla norrarna tycker är skit kul(kanske inte mimmi bara för bilåkningen, även Lilla My där också) men när man väl kommer dit ut är det hel mysit och man får bara springa och springa runt runt, och mimmi passar på att smita igenom hundgården(det måste vara bra att vara liten ibland). men iaf så va vi där hela helgen fram tills på söndag då vi åkte iland. fast för Mika och My tog det inte särskilt lång tid innan dom fick komma hit igen, vilket mika tyckte va skit bra. ska se om jag kan försöka få nå bra bilder på dom men det är lite svårt ibland man hinner ju inte ens ta fram kameran så är dom borta ju :P och nu ligger dom i solen och solar och det ska även jag ta och gå ut och göra så fort jag har skrivit klart det här :P

i måndags vart det i alla fall utställning på Nordvik, sjukt kul just för att det gick så pass bra. Jag och Zola(en basenji) vart BIS valp 4:a på hennes första utställning väldigt kul tycker jag. och framför allt så var det roligaste att Gimli(En Norwichterrier som även Mika är mamma till) vart BIS valp 1:a :D det var så kul och guuuud så himla fin matte och han är tillsammans. och sen va vi med i en grupp fast med olika hundar(en långhårig collie, en basenji, en norwichterrier och även en shih tzu), mycket fin grupp förutom att vi inte fattade att man skulle klä ut sig men ändå :P haha de va min mamma som lura oss :P ska i alla fall försöka se om jag kan få tag i några bilder från dagen och lägga ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar